Menu Sluiten

Beperkingen Overwinnen in Gümülcine!

Welkom bij het project “Beperkingen Overwinnen in Gümülcine” Dit project, uitgevoerd in samenwerking met de Turkse Islamitische Cultuurstichting (TICS) en de Stichting Umut Koprusu (UKV), heeft als doel het leven van gehandicapte individuen in de regio Gümülcine, Griekenland, te vergemakkelijken.

Over het Project:

Het project “Beperkingen Overwinnen in Gümülcine” heeft tot doel het leven van Turkse gehandicapte burgers in Gümülcine te verrijken, het bewustzijn in de samenleving te vergroten en hun deelname te ondersteunen. Ons project streeft ernaar barrières voor gehandicapte individuen op het gebied van onderwijs, werk en sociaal leven weg te nemen.

Donatie Opties:

1. Elektrische scootmobiel (400 euro): U kunt een bijdrage leveren van 400 euro om gehandicapte individuen te helpen onafhankelijker te bewegen met elektrische scootmobiels.

2. Rolstoel (150 euro): U kunt een bijdrage leveren van 150 euro om meer mensen te bereiken met handmatige rolstoelen.

Project Updates:

Om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen en actuele nieuwsberichten over ons project, kunt u regelmatig onze website controleren. U kunt ook onze sociale media-accounts volgen en deelnemen aan de berichten over ons project in Gümülcine.

Contact:

Als u vragen heeft of meer informatie wilt over ons project, kunt u ons bereiken via het contactformulier. Het is altijd prettig om van u te horen.

Bedankt voor uw deelname aan ons project. Laten we samen barrières wegnemen in Gümülcine, jij kunt ook een verschil maken!

Beperkingen Overwinnen in Gümülcine!

Maak Gümülcine toegankelijk voor mindervaliden.

Donatie opties