Menu Sluiten

Ramadan 2024 – Gratis Iftaar voor behoeftigen

Met trots kondigen we aan dat de Turks-Islamitische Culturele Stichting ook dit jaar tijdens de heilige maand Ramadan gratis iftar-maaltijden zal verstrekken aan mensen die het minder hebben en geen andere opties hebben. Dit is een jaarlijkse traditie waar we erg trots op zijn en die we met dankbaarheid voortzetten.

De maand Ramadan is een tijd waarin moslims zich nog meer inspannen om de tevredenheid van Allah te bereiken door middel van vasten, gebed en liefdadigheid. Als onderdeel van onze toewijding aan liefdadigheid en gemeenschapsdienst, bieden we dagelijks iftar-maaltijden aan in onze moskee.

Uw donaties zullen worden gebruikt om voedsel en drank in te kopen en te bereiden, zodat we elke avond in onze moskee vastende moslims kunnen voeden. Met uw bijdrage draagt u bij aan het vervullen van een van de belangrijkste pijlers van Ramadan: het verlichten van de lasten van anderen en het bijdragen aan de tevredenheid van Allah.

Draag ook uw steentje bij en help ons deze nobele traditie voort te zetten. Uw vrijgevigheid zal rijkelijk worden beloond tijdens deze gezegende maand en daarna.

Iftaar Maaltijd voor behoeftigen

Type Donatie